Споделям своя опит по темата от днес. След като няколко години заради Ковид не се налагаше да се ходи до НАП за потвърждаване на ел.услуги след подновяване на ел.подпис, то от тази година вече се връщаме по старому т.е. ходи се. Указанията, които получих от 070018700 са, че след като вляза в ел.услуги на на НАП с новия ел.подпис трябва да вляза в профила на автора, на който е издаден ел.подпис. След това от този профил подавам заявление за достъп до ел.услуги.  Със заявлението, уведомлението което се генерира и нотариално заверено пълномощо може да се отиде до всеки офис на НАП да го потвърдят. Втори вариант- повтарят се същите стъпки, като подписаните заявление, уведомление и актуално състояние от ТР се изпраща по е-майл на офиса на НАП по регистрация на дружеството и те по ел.път ще потвърдят. Аз се спрях на вторият вариант, преди 30 мин. пратих е-майл-а и току що ми потвърдиха . Учудващо бързо за НАП.
Здравейте, през 2016г. ЕТ изпада  в несъстоятелност . Счетоводител съм назначен от синдика. По принцип ЕТ-тата подават декл. по чл.50 , предвид обаче че физ.лице в момента не участва в управлението на ЕТ-то , то за 2016г. какъв вид декл. трябва да подам по чл.50 от ЗДДФЛ и по чл.92 по ЗКПО.
Благодаря предварително, просто за пръв път ми се случва.